Search your favorite song for free

1. One Life to Live Lyrics

One Life to Live Lyrics

it all started like a story but I never heard it early in life I never went to Sunday school cos my folks had their idea on ground but as I grew up and began to think objectively my papa had gone to s



2. Monica - Knock, Knock Lyrics

Monica - Knock, Knock Lyrics

It's funny how the tables turn, turn, turn, turn Check this out, sick ooh, this that hot Uh huh, yeah, new Monica It's funny how the tables turn, now it's you running after me Didn't wanna spend qua



3. The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

Excuse me, can I please talk to you for a minute uh huh, sure, you know you look kinda familiar Yeah, you do too but, umm, I just wanted to know do you know somebody named you, you know his name. Oh,



4. The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

The boy is mine, the boy is mine, the boy is mine The boy is mine, the boy is mine Excuse me, can I please talk to you for a minute? Uh, huh, sure, you know you look kinda familiar Yeah, you do too b



5. Seems and Seams (feat. Monica Martin) Lyrics

Seems and Seams (feat. Monica Martin) Lyrics

I heard a voice on the radio The waves they bounce between Everything, you and me This voice is a stitch to a seam That our life has torn, The world borne, That I am mending My love is a stitch to a s



6. JOOTD feat. Monica Lyrics

JOOTD feat. Monica Lyrics

It's just one of them days When I wanna be all alone It's just one of them days When I gotta be all alone It's just one of them days When I wanna be all alone It's just one of them days When I gotta b



7. The Boy Is Mine - Duet With Monica Lyrics

The Boy Is Mine - Duet With Monica Lyrics

The boy is mine, the boy is mine The boy is mine, the boy is mine The boy is mine Excuse me can I please talk to you for a minute? Uh huh sure you know you look kinda familiar. Yeah you do to, but I j



8. The Boy Is Mine - Duet With Monica Lyrics

The Boy Is Mine - Duet With Monica Lyrics

The boy is mine, the boy is mine The boy is mine, the boy is mine The boy is mine Excuse me can I please talk to you for a minute? Uh huh sure you know you look kinda familiar. Yeah you do to, but I j



9. The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

The boy is mine, the boy is mine, the boy is mine The boy is mine, the boy is mine Excuse me, can I please talk to you for a minute? Uh, huh, sure, you know you look kinda familiar Yeah, you do too b



10. The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

The Boy Is Mine (with Monica) - Radio Edit With Intro Lyrics

The boy is mine, the boy is mine, the boy is mine The boy is mine, the boy is mine Excuse me, can I please talk to you for a minute? Uh, huh, sure, you know you look kinda familiar Yeah, you do too b



11. The Boy Is Mine (Duet With Monica) Lyrics

The Boy Is Mine (Duet With Monica) Lyrics

Excuse me, can I please talk to you for a minute uh huh, sure, you know you look kinda familiar Yeah, you do too but, umm, I just wanted to know do you know somebody named you, you know his name. Oh,



12. The Boy Is Mine - Duet With Monica Lyrics

The Boy Is Mine - Duet With Monica Lyrics

The boy is mine, the boy is mine The boy is mine, the boy is mine The boy is mine Excuse me can I please talk to you for a minute? Uh huh sure you know you look kinda familiar. Yeah you do to, but I j



13. Hold On (feat. Monica & Fred Hammond) Lyrics

Hold On (feat. Monica & Fred Hammond) Lyrics

I know you're praying for a change To see a sunny day Nothing good has come your way for so long You need someone to understand this place your heart is in You just want to dream again and believe Yo



14. To Believe In Something (feat. Monica Richards) Lyrics

To Believe In Something (feat. Monica Richards) Lyrics

So here we are after all these years mesmerised by all thats nothing or anything to do with what we started or with who we are Was is what you always wanted? To believe in something Well I believe i



15. I Tried (feat. John La Monica) Lyrics

I Tried (feat. John La Monica) Lyrics

I'm so sick of trying, and I'm tired of being sick. I tried my best but it makes no sense, I tried yeah. I tried yeah. Sound of the trainwreck in my head, So many things I could have said, Sound of my



16. I Want It All - Featuring Monica Lyrics

I Want It All - Featuring Monica Lyrics

you must have it twisted or have a shortage I ain't leaving empty handed I beg you pardon if I'm departing I'm taking everything cause I'll be damned if another bitch wear ya last name put your hands



17. Still Standing Monica Lyrics

Still Standing Monica Lyrics

Mama always told me Baby, you gotta walk by faith and not by sight Real talk, you gotta listen Oh, oh, oh, oh, oh, oh, ooh, yeah Oh, listen to me now, I'm gonna say it loud So you won't be confused '



18. Can I Walk By (Jazze Pha Featuring Monica) Lyrics

Can I Walk By (Jazze Pha Featuring Monica) Lyrics

Can I walk by without you grabbing me? Shorty tell me, what you want with me? Tell me, what you really want from me, hey? Wanna holla at me, you can meet me in the V.I.P. 'Cause, I know that's where y



19. Santa Monica Dream Lyrics

Santa Monica Dream Lyrics

Goodbye to my Santa Monica dream Fifteen kids in the backyard drinking wine You tell me stories of the sea And the ones you left behind Goodbye to the roses on your street Goodbye to the paintings on



20. santa monica & la brea Lyrics

santa monica & la brea Lyrics

On the way down to your house Santa Monica and La Brea Watch the vampire score some dope Tie my shoes, run through your mind What if we never met? Wondering in pointless conversations What if we neve